fredag 24 augusti 2012

Dags att dra igång!


Precis så är det, det finns inga ursäkter.
Kroppen mår inte bra av fel mat och minimalt med träning.
Det har jag fått uppleva nu efter tolv dagars utlandsemester med lata dagar och en hel del ohälsosam mat!

Det ska det bli ändring på nu, har varit i en ganska djup svacka nu ett par månader där både träning och kost har fallit bort, jag har helt enkelt inte känt mig motiverad till att hålla igång.

Nu har jag hittat motivering och jag har nog aldrig varit så peppad som jag är nu, både på ny, hårdare träning och en helt,för mig, ny typ av kost och vanor.
Det ska bli grymt skönt!

Detta är min blogg, mitt sätt att förmedla min motivation, tipsa och förhoppningsvis tagga andra till att bli inspirerade till att ta tag i detta som är så viktigt, träning och kost!

Jag börjar min hemkomst med att dra igång 6 veckor av detox, ska bli mer än underbart att få rensa kroppen på allt man har stoppat i den!

Dagen har jag startat med ett ägg, två ekologiska, lättsaltade riskakor, kalkon, hallon och björnbärs smootie och en kopp kaffe.



Så jag ska nu pysa iväg och handla, tomt i både kyl och frys så nu är det dags att fylla upp med goda, fräscha och nyttiga råvaror!

Skön start på en grym helg!


Gör en snabb uppdatering efter dagens shoppingrunda, enjoy! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar