måndag 27 augusti 2012

Vilodag

Japp, har kört en vilodag idag, kanske inte allt för mycket vila men i alla fall inget gym idag.
Igår spenderade jag 4 timmar i skogen med att plocka bär och man ska absolut inte underskatta att luffsa runt i skogen, det är verkligen jobbigt! 

Hur som haver så har jag spenderat min dag med lite hushållsarbete, shopping och promenad.

Har investerat i nya löparskor idag! yeeey! Nu kommer det gå ännu snabbare ;) haha!

Idag har varit en riktigt bra dag! Nyttig mat från morgon till kväll!
Till lunch idag blev det tonfisk, ägg och kvarg! Och som pangmiddag blev det kycklingpasta. Pastan är en majspasta med mindre kolhydrater och lägre fettprocent, sen strimlad kycklingfilé i sås gjord på havregrädde. Första gången jag har smakat på just grädde gjord på havre men jag tyckte det var gott! Jag dricker iofs havremjölk också! :)

Oh har även lyxat till min dag med lite proteinfluff! Tack för tipsen Björn, det är svingott! :)

Nu ska jag smälta middagen och chilla resten av kvällen, löptur i de nya skorna som gäller i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar