tisdag 18 september 2012

Det finns som sagt inga ursäkter....

Nä, inte ens när man ska ut och springa, vilket jag inte tycker är så sjukt roligt (eftersom jag blir så stört andfådd direkt och inte riktigt lärt mig hur jag ska göra för att inte få håll...)
Men då, med Björn (som är en av mina största inspirationskällor) till hjälp som peppade mig igår med att nyckeln till en bra och stark kropp som man sedan kan jobba med att forma är tre cardiopass och tre styrkepass i veckan, plus 30 mins vardagsaktivitet (ta trappan istället för hissen, cykla till jobbet, ta en snabb promenad osv osv) alltså 30 min om dagen där hjärtat får jobba ordentligt gav mig nog med motivation för att ta mig ut i löparspåret! Och nu när man väl sitter här flåsande och svettig efter 3,5 km löpning så är man ändå rätt nöjd :)
Tack Björn för peppet!

Så nu är det dags för en Whey och efter det blir det att laga lite lunch och sticka till jobbet!

Ha en fortsatt bra dag och glöm inte bort att gå den där lilla extra biten istället för att ta bilen, det ger mer än du tror! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar