lördag 29 september 2012

Trött, tröttare, Jag

Uff, ja så trött är jag idag.
Jag känner mig överkörd av något, är helt stel och öm i hela kroppen. Den är trött och sjukt sliten. Bara tanken av att röra på mig gör mig helt matt.
Så idag blir det ytterligare en vilodag. Även om jag gör färre pass på gymmet nu, så är de betydligt mer slitsamma kan jag säga! Jag är helt färdig och jag är en inte ens färdig med träningsveckan!
Vilodag innebär att man gör ett avbrott från den planerade träningen, men man ska fortfarande göra den vardagliga motionen med promenad eller cykel. Detta är mycket lätt att glömma.
Och vilodag innebär inte att man kan äta precis vad man vill och tro att det inte märks, för det gör det.
Man ska äta ännu mer ordentligt eftersom man inte tränar så man kan få bort alla de kalorier som man stoppar i sig så är det ännu viktigare att se till att inte få i sig för många.

Så idag ska jag cykla till jobbet, men innan dess så har vi match med the kids. Så det blir att peppa med kaffe nu och en skön protein shake innan middagen!

Glöm inte att varje steg framåt är ett i rätt riktning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar