måndag 1 oktober 2012

Försenat

Jo, skulle juh ha kört en veckouppdatering igår men så blev det inte då jag slocknade på soffan efter maten :P haha har varit stört trött denna vecka, inte bara fysiskt utan även mentalt.
Det är en hel del som ska göras nu under hösten, båten ska upp, det blir mer att göra på jobbet, lite lätt renovering hemma, innebandysäsongen drar igång då man ska planera träningar, cuper, matcher, sek, utbildningar osv, men ack vad det är roligt!!
Så, nog om mitt tjat om trötthet :P men nog har det tagit kraft att börja träna så mycket fys!!
Nog har jag fattat att man blir trött, men inte så galet sliten!
Nog om det, här kommer ett försenat veckoresultat :

180 mim cykel
85 min PW
60 min gym
30 mininnebandy
355 min, 5 tim 55 min.
Är ändå rätt nöjd över mitt träningsresultat! Har varit en helvetisk vecka och har haft en grym träningsvärk. 


Idag började jag dagen med två riskakor med kalkon, en stor proteinshake med smak av hallon och choklad och till det kaffe! :)  
Som träning idag var det pass 3 som gällde (Jo, vi är ute i lite fel ordning men sambon ville prova det) 
Det innebar:
(Uppvärmning på alla övningar var (bortsett från den stora uppvärmningen) 1*10 på 60 % o 1*6 på 70%)
Marklyft, 2*5 där körde jag 55 kg
Latsdrag 3*8 där körde jag 24 kg
Sittande rodd 3*8 där körde jag 32 kg
Bicepscurl med skivstång 3*8 där körde jag (pinsamt lite) 10 kg
Liggande benlyft där körde jag min egen vikt :) 

Jag hoppas på att få öka vikter på några övningar efter några månader med regelbunden träning.

Nu ska jag hur som haver så ska jag käka nu och ta mig en rejäl vila, ser tydligen trött ut! 

Well, keep it going!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar