tisdag 16 oktober 2012

Segis

Jajjemän, skulle postat ett inlägg med veckoresultat men hann inte :) hade utbildning 9-14,30 på söndagen sen for jag direkt till Stockholm för att gå på bankett och mingla med klllegor från hela landet! Så jag har typ precis nyss kommit hem, eller nästan, kom hem 15. Motionen i Sthlm har bestått av promenader. Maten har varit relativt bra, bara detta med hotellfrukost.... Jag ÄLSKAR hotellfrukost! Så det trycks ordentlogt kan jag säga :p men då, ska väga mig i morgon för att kolla läget lite! :) har dock haft med mig spikmattan som jag använt varje kväll! Och jag tror det börjar funka! :) jag ska studera lite till innan jag vågar säga något :) har juh bara använt den i 5 dagar än så länge :) men skönt är det iaf! Nu ska jag iaf hänga en tvätt sen peppa för fys i morgon!! :D
Keep it up!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar