fredag 12 oktober 2012

Spikmatta!

Oh yeah!!
Nu jävlar ska mina äckliga celluliter BORT!!!!

Som sagt, jag har införskaffat i en spikmatta, den ska jag använda 15 minuter varje dag. I mitt fall så sitter alla mina äckliga celluliter på min annars rätt fina rumpa... Så jag ska alltså sitta på den 15 minuter varje dag. Sitter på den just nu (kanske lite äckligt för er att få den bilden) och det gjorde ont till en början men nu är det mest bara varmt.

Folk som säger att "det går inte att göra något åt celluliter" har fel.
Min träning och min kost har tagit bort mer än hälften av alla mina celluliter som jag haft på lår och rumpa, nu är det bara resten kvar. Jag tror nog inte att jag kan få bort alla men så mycket som möjligt i alla fall.
Utöver min spikmatta så använder jag även en duschsvamp, en såndär som gör att det skummar jättemycket! :)
Jag ska hålla er uppdaterade om hur det går! 

Jag har även nu införskaffat ett nytt proteinpulver, peptipower heter det och är över förväntan bra och gott! Så det kommer det att bli mer av! :)

Träningen går i största allmänhet väldigt bra, har nu kört tre cardio pass och tre fyspass i veckan och det har äntligen börjat rätta till sig. Har dock fortfarande lite problem med vissa övningar (stående vadpress och militärpress) som i sig är rätt teknikkrävande, men med hjälp av de snälla kollarna på gymmet så har det jag iaf blivit bättre! :)

Idag skulle jag har kört ett fyspass men pallade inte då gårdagen tog ut mig helt, först jobb 8-17 där det bara var att mata på eftersom det var asmycket att göra. Sen snabb shopping inför Stockholmsresan med jobbet, efter det var det bara att cykla hem en jättesnabbis, slänga i sig något att äta och hämta block och träningsväska för att cykla iväg och hålla träning med Kidsen 18,30 - 20,30. Därefter hem, duscha, käka och krascha i sängen. Jag sov som en sten och när jag vaknade så kände jag mig överkörd av ett tåg så jag tog mig en dags träningsledig. Dock har jag cyklat lite över en mil idag så helt stillasittande har jag inte varit iaf! :)

Nej, nu ska jag dricka upp min shake och lägga mig!

Sweet dreams and keep sweating!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar