söndag 7 oktober 2012

BIA mätning / Veckomätning

Oh my lord jag har juh helt glömt bort att posta min BIA mätning!

Jag har tappat 1,4 kg, vilket jag är nöjd med med tanke på min nya träning som bidrar med en hel del större aptit :P haha

hela 1 kg av detta var rent fett, resten var vätska :)

Så jag får säga att jag är nöjd :)

Veckoresultat:
120 min cykel
105 min gym
40 min löpning
35 min PW
Summa: 340 minuter, 5 timmar 36 minuter.
Är stört nöjd över resultatet. Jag kommer behöva sänka mitt mål från 7-10 timmar i veckan till 5-7 timmar i veckan, denna fysträning tar kål på mig, jag blir helt slut av det! Sover som en gris och är nästan ständigt slut, fast på ett skönt sätt!
Så jag är mycket nöjd :D

Ska försöka göra bättre uppdateringar, är som sagt lite mycket nu men med en av de största projekten avklarade så ska jag få mer tid över :)

I morgon är det dags för fysövning där rygg och mage står i centrum :)

Keep it real!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar