måndag 8 oktober 2012

Sweet Monday!

Ja jag får lov att säga att jag är nöjd med måndagen! :)

Den började med att min chef ringde och väckte mig 08,15 i morse. Jag var helt säker på att jag hade kollat fel på schemat och försovit mig men det visade sig att han ville att jag skulle komma in tidigare, om jag kunde då vill säga. Som utbyte så fick jag 1,5 timmars fritid så jag kunde fara och träna, mycket snällt!

Så kl 10 var jag inne och började jobba (Skulle börjat 16) sen käkade vi lunch och så fick jag fara och träna, efter det tillbaka till jobbet igen och köra till 22.

Jag får lov att säga att det var rätt skönt att få ett avbrott mitt på dagen och få göra något annat ! :)

Så till alla er som har möjlighet, skippa fikat och ta en grym höstpromenad eller för all del ta en liten tur på gymmet, det viktigaste är inte hur länge man är där, utan vad man gör utav tiden man har där. Tid är guld, spendera det på absolut bästa, möjliga sätt!

Nu sova för en hektisk morrondag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar