torsdag 18 oktober 2012

"Nyttig" äppelpaj!

Till alla sötsugna där ute, i morgon ska jag göra ett test! Ska bjuda hem min polare på fika där jag ska bjuda på "nyttig" äppelpaj med vaniljsås!
Pajen är en smulpaj som ska göras på havregryn, grahamsmjöl, stevia, smör, kanel och äpplen.
Vaniljsåsen är gjord på havremjölk, havregrädde, ägg, stevia och vaniljpulver. Ni får resultatet i morgon!

Träningsvärken idag är hemsk, framsida lår, ljumske, rumpa och baksida lår. Aj aj aj men uj uj uj vad bra att man gör rätt på träningen!

Och så spikmattan!! Denna OTROLIGA uppfinning! Den är juh bra till allt! För det första, har använt den mot celluliter i 6 dagar nu (ser redan en liten skillnad) har även använt en till fötterna! Gaaalet skönt!! :) öm i ryggen? Jo då det har jag varit men det har jag löst bara genon att ligga på mattan. Den är fucking awsome!

Well, nu måstr jag sova så jag orkar med morgondagen!

Stay strong! Do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar