torsdag 27 september 2012

Sjukt dålig!

Jo jag har verkligen varit sjukt dålig på att skriva inlägg nu! Jag ska försöka bättra mig men med detta nya träningssätt så är jag het slut nör jag kommer hem och somnar nöstan direkt!
Vi kan börja med att jag fick väga mig i måndags, då visade vågen -2,1 kg!!!! :) så nu är det bara att jobbba på! 5 kvar!
Började även på detta nya träningsschema med 3 cardiopass och 3 styrkepass per vecka, är inte lika sliten i benen som innan men resten av kroppen!! Så träningsvärken jag har i triceps idag går inte ens att beskriva!!
Utöver det så hade jag min första skräpdag i tisdags där jag var ute på middag och käkade gott o drack vin! Det var gott men inte direkt något jag hade saknat :)
Nu är det cardio som gäller idag. Har inte rikrigt bestämt mig men tror jag ska försöka mig på en liten springtur till :)
Well, keep up!! Det viktigaste är att må bra och vara frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar